Zaznacz stronę

Content Marketing

Stworzymy witryny internetowe dla Twojego biznesu, artykuły, które poprawią pozycję Twoich stron w wyszukiwarkach i grafiki, które zwiększą zaangażowanie Twoich potencjalnych klientów.

Jeśli będzie to dla Twojego biznesu odpowiednia ścieżka rozwoju, również skonfigurujemy i poprowadzimy dla Ciebie strony w mediach społecznościowych.

U

Głęboka analiza słów kluczowych i optymalizacja ruchu z wyszukiwarek

l

Przygotowanie optymalnych słów kluczowych, które zwiększą pozycję artykułu w wynikach wyszukiwania

h

Przygotowanie treści, które zmotywują klienta do kontaktu

w

Konsultacje w zakresie promocji i wykorzystania materiałów

Kampanie reklamowe

Skonfigurujemy i poprowadzimy Twoje kampanie w Google AdWords i Facebook Ads tak, by zmaksymalizować Twój zwrot z inwestycji w reklamę.

Z

Konfiguracja kampanii

Stworzenie kampanii mającej na celu osiągnięcie wcześniej ustalonych celów marketingowych, jak np. popularyzacja marki, zwiększenie ilości wizyt na stronie czy pozyskanie danych kontaktowych potencjalnych klientów.

g

Prowadzenie i optymalizacja kampanii

Prowadzenie kampanii reklamowej polega na stałym optymalizowaniu przekazu reklamowego, wykorzystywanych słów kluczowych i grup docelowych odbiorców, aby zmaksymalizować wyniki reklamy.

Conversion Rate Optimization – Audyt

Osoba z naszego zespołu przeanalizuje działania marketingowe i procesy sprzedażowe w Twoim biznesie.

 

Zidentyfikuje ich słabe punkty, a następnie zaproponuje i pomoże wdrożyć rozwiązania, które zwiększą ilość zainteresowanych i pozyskiwanych klientów.

Konsultacja telefoniczna

Podczas 60-minutowej konsultacji przedstawione zostaną wnioski wyciągnięte z audytu, ze wskazaniem błędów i możliwości poprawy marketingowych aspektów strony oraz potencjalne ścieżki rozwoju w kierunku nowych, niewykorzystanych dotąd, źródeł przychodu.

Spotkanie

Podczas spotkania przedstawione zostaną wnioski wyciągnięte z audytu, ze wskazaniem błędów i możliwości poprawy marketingowych aspektów strony oraz potencjalne ścieżki rozwoju w kierunku nowych, niewykorzystanych dotąd, źródeł przychodu.

Chciałbyś nawiązać z nami współpracę?

Napisz do nas! 

W wiadomości możesz odpowiedzieć na wszystkie lub wybrane z poniższych pytań, to pozwoli nam przygotować bliżej dopasowane do Twojej firmy rozwiązanie już na początku korespondencji.

Jakie są średnie miesięczne lub roczne przychody Twojego biznesu?
Czym zajmuje się Twoja firma?
Dlaczego zdecydowałeś(-aś) się na prowadzenie biznesu w tej branży?
Jaka jest Twoja opinia na temat konkurencji? Czym różnią się Wasze oferty?
Jak pozyskałeś(-aś) dotychczasowych klientów?
Skąd potencjalni klienci dowiadują się o Twojej firmie?
Czy przeznaczasz jakiekolwiek pieniądze na marketing lub reklamę? Czy posiadasz wewnętrzny zespół odpowiedzialny za te obszary?